?: Simpelt freeware program
Fra : pkc

Dato : 17-12-01 22:57

til at skrive fakturaer i.

Er der nogen der har et overblik over hvad der findes - og hvor.

På forhånd tak for hjælpen

Per Krabbe, Vestergade 81, 5300 Kerteminde
www.boat4you.dk
tlf. 40 36 54 65 / icq 7731 1351

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-12-01 00:01

"pkc" <pkc@boat4you.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der har et overblik over hvad der findes - og hvor.
>
> På forhånd tak for hjælpen
>
> Per Krabbe, Vestergade 81, 5300 Kerteminde

Jamen det kan vel da alle regnskabsprogrammer med finans, debitor og
kreditor, samt evt. lager, og det er mit indtryk, at de fleste selvstændigt
næringsdrivende da benytter sig af den mulighed, når de nu alligevel har et
regskabsprogram. Hvis det bare er en "udvidet" skrivemaskine, du er ude
efter, så kan det da laves i Access eller i hvilket som helst regneark, hvor
du kan stille felter op i en template med de formler, du nu synes at have
brug for til udfærdigelse af dine fakturaer. Ellers er der for så vidt kun
den gamle runebanker tilbage med færdigtrykte formularer, evt. i endeløse
baner med NCR-kopier eller gennemslag.

Ellers prøv at søge i Google, hvor du bare behøver at skrive et eller 2
søgeord relevant for dit spørgsmål, og du vil sikker finde flere svar, end
du kunne drømme om.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 18-12-01 20:05

Hvad med Steens programserie ?
www.stoneware.dk ???
Han har også en side med et rigtigt flot program der hedder SummaSummarum
http://www.summarum.dk/

"Stone's SummaSummarum er billig og findes også i en neddroslet udgave og en
freewareudgave til privatbrug. Se detaljer under Registrering. Kursushæfte
inkluderet"

Hvis du skal bruge det i en forretning / Virksomhed kan jeg varmt anbefale
dig at registrer dit software...Steen er yderst dygtig ...(Har selv købt
hans video kat. som vi er meget glade for) og han er MEGET billig
sammenligner du med andre i denne branche...Var det ikke fordi jeg allerede
havde en C5 kørende ville jeg heltsikkert have købt StoneWare til min
forretning !!!

Mvh
Rene Frederiksen