Købe Loven m.h.t PC ??
Fra : Tuncay Altun

Dato : 17-12-01 22:19

Hej alle,

Jeg købt en komplet Pc for 3 måneder siden hos en pc forhandler. Siden har
jeg haft fik jeg skiftet 3 hardisk af samme mærke og pris med måske 1 uge
tid mellem rum.. Harddiskene blev ødelagt en efter en.

Den 3 harddisk jeg har nu virker for det mest ok. Men jeg har så problemer
med andre enheder i pc'en så som grafik-kort osv og langsom maskine , som
jeg ikke ved hvorfor ??...

Jeg har tænkt mig at benytte chancen at hæve købet...Er det muligt ??

Tak...

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-12-01 22:50

"Tuncay Altun" <Tuncayal@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
> jeg ikke ved hvorfor ??...
>
> Jeg har tænkt mig at benytte chancen at hæve købet...Er det muligt ??

IMHO ja. Man kan ikke komme uden om, at forhandleren har haft rig mulighed
for at udbedre fejlen, uden at det er lykkedes. Normalt vil man skulle give
forhandleren tre måneder til at rette fejlen, men i dette tilfælde har
forhandleren forsøgt hele tre gange på tre uger, så forhandleren vil ikke
kunne undslå sig med, at han ikke har haft tid nok til at udbedre fejlen.

Fra : Peter G C

Dato : 18-12-01 09:41

"Tuncay Altun" <Tuncayal@ishoejby.dk> wrote in message

[klip]

> Jeg har tænkt mig at benytte chancen at hæve købet...Er det muligt ??

Du må nok lige vente lidt endnu - de nye fejl skal sælger også lige have
mulighed for at rette. Men der skal ikke gå lang tid - så må du kunne hæve,
hvis manglerne altså er væsentlige.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/