Aften tur
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 17-12-01 22:23

Gud er stor.
Jeg gik en aften tur i mit område her i Viborg og pludselig skete det Gud
sagde til mig se hvor stor jeg er du kan se mit skaberværk på himmelen (
stejlerne ) selvom verdenen lyser og larmer og min storhed kan verdenen ikke
viske ud .
Se på Guds skaber værk og se hvor stor Gud er.

--
Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
min ICQ er 107634963

Fra : Erik Larsen

Dato : 21-12-01 17:29

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> viske ud .
> Se på Guds skaber værk og se hvor stor Gud er.

Salme 8

Erik L