Jubiiiii
Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 17-12-01 21:21

Jeg har fået min første cykel: en '84 Honda CB900 F Bol D'or. Jeg nåede lige
at trille 300 km inden jeg skyllede saltet af og satte den bagerst i
garagen.

MEN jeg mangler en manual - er der nogen der kan hjælpe?

Mvh Tommy

bruus snabela stofanet.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-12-01 21:23

Tillykke med dyret, så er det bare at vente den lange tid, indtil solen
titter frem igen.

Og så ses vi måske derude.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : OK

Dato : 17-12-01 22:20

Jeg er selv igang med opbygning af min første cykel - det er dog en '82er.
Hvis du finder manualen på nettet er jeg interesseret i et link.
Mvh Ole

Fra : Armand

Dato : 18-12-01 16:26

> [...]
> garagen.
>
> MEN jeg mangler en manual - er der nogen der kan hjælpe?

Hvis det kun er for at fordrive vinteren med at gennemlæse den originale
instruktionsbog, så glem det: Der står intet deri som du ikke allerede
ved (gasgrebet sidder på højre styrende o.s.v.!)
Er det derimod en dybtgående værstedsmanual, så er Haynes eller
Clymer -forlagene næsten enerådende. Kan du ikke få sagerne ved din
forhandler, så prøv Køsters boghandel i Randers!
Også biblioteket har eller kan skaffe den hjem!

Er det slutteligt kun for de basale mål og mængder, så er der en fin
"motobase" med de faktiske tal for stort set alle motorcykler, på Louis'
hjemmeside:
Link: www.louis.de

--
Armand.

Fra : Biker Mike

Dato : 23-12-01 08:25

Eller hvis du kun er ude på at kikke lidt i motoren kan du måske være heldig
at finde den her http://www.powersportspro.com/ klik på parts fish og
tilmeld dig som bruger.

Hilsen Michael

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 18-12-01 19:00

"Tommy Bruus-Jensen" <bruusREMOVE@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> garagen.
>
> MEN jeg mangler en manual - er der nogen der kan hjælpe?

Tillykke.
En haynes til den cykel er guld værd, det er nemlig en af de cykler hvor det
er til at lave det meste selv, så udgiften til bogen er sparet meget
hurtigt.

Henrik
www.gsx.dk