Agent og binær post..
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 17-12-01 21:24

Hep,

Hvordan kan det være Agent splitter en post med en attachment op? En
mad teksten og en med det binære vedhæng?

Se: Message-ID: <3c1e53c3$0$93428$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Hvordan slår man det fra, så det hele er i én besked?

--
A neutron goes into a bar and asks the bartender: How much for a beer?
The bartender replies: For you, no charge.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-01 22:19

Mon, 17 Dec 2001 21:23:39 +0100, skrev Palle Hans Jensen
<usenet@nospam.dk>:

>Hvordan kan det være Agent splitter en post med en attachment op? En
>mad teksten og en med det binære vedhæng?

Fordi, det er en god ting.

Meningen er at du skal beskrive, hvad det er du poster, så folk
kan afgøre om de har lyst til at hente det binære indlæg.

Vil du af med det, så gå i group => default properties => send
files => fjern afmærkning ved Send text as preface.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 17-12-01 23:12

A dude from the usenet called Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Fordi, det er en god ting.
>
>Meningen er at du skal beskrive, hvad det er du poster, så folk
>kan afgøre om de har lyst til at hente det binære indlæg.

- Hmmm... Tjaa tjoee.. Sådan havde jeg ikke lige set på det. Måske
smart nok.

>Vil du af med det, så gå i group => default properties => send
>files => fjern afmærkning ved Send text as preface.

- Tak for det!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-01 23:31

Mon, 17 Dec 2001 23:12:08 +0100, skrev Palle Hans Jensen
<usenet@nospam.dk>:

>- Hmmm... Tjaa tjoee.. Sådan havde jeg ikke lige set på det. Måske
>smart nok.

Der findes jo stadig folk, som betaler minuttakst og har modem,
for dem er det meget rart at vide en lille smule om, hvad det er,
før man går i gang med at dl nogle MB.