Røget mørbrad
Fra : Lisa Andersen

Dato : 17-12-01 18:42

Jeg har lige købt en letrøget svindemørbrad, og vil høre om I kan give mig
nogle ideer til, hvad jeg evt. kan bruge den til....
Mvh Lisa

Fra : Mads Tilst

Dato : 18-12-01 13:36

"Lisa Andersen" <lissa130@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt en letrøget svindemørbrad, og vil høre om I kan give
mig
> nogle ideer til, hvad jeg evt. kan bruge den til....
> Mvh Lisa

Jeg spurgte om det samme for en uge siden. Et par venlige mennesker
fortalte mig, at den er
1:
"bare skøn i tynde skiver på et stykke groft
rugbrød med en god røræg og en tot karse." (Margit Jensen)

Og at 2:
"Flødestuvet spinat, røræg og røget mørbrad er en god kombination.
Ligeledes
er en marineret rissallat (vores julefrokostfavorit) opskriften har jeg
skrevet tidligere så har den interesse skal du blot søge under marineret
rissalat." (Gitte Jahns)

Hvis andre skulle være interesseret, har Kvickly i Åbyhøj - og måske så
også andre steder - den på tilbud til 30 kroner for ca. 450 gr. DET er
billigt! Og den smager mums! Den vakte lykke til min julefrokost i går.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Mads Tilst

www.group7.dk - a cappella