rap over nallerne
Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 17-12-01 17:57

Hej

Jeg fedtede rundt med at tilslutte tv-out til tv'et og lyden til
forstærkeren og jeg fik et ordentligt rap over nallerne.
Desværre virkede mit tv-out ikke bagefter :(
Hverken på cvbs(phono-stikket) eller s-vhs.
Ellers virker grafikkortet godt nok og jeg vil helst ikke til at investere i
et nyt.
Men hvordan får jeg så proppet et nyt tv-out på maskinen?
Kan jeg købe endnu et grafikkort og sætte i?
Findes der nogen kort specielt beregnet til tv-out?
Løsningen skal være økonomisk og dog give en god billedkvalitet.
Primært understøttelse under Windows 2000 og evt. Linux.
Håber nogen af Jer har nogen gode erfaringer I vil dele.

--
Venlig hilsen
Tonny