Er dette et kendt problem?
Fra : M@X

Dato : 17-12-01 16:31

Hej alle.

Jeg har i nogen tid ikke kunnet besvare indlæg i N.G.er
Det er muligvis kommet efter at jeg har installeret Outlook
og derefter afinstalleret det igen.
Jeg benytter nu kun Outlook Express.

Når jeg klikker på "Svar til gruppen" ser det ud til at det
blir sendt, men så kommer følgende meddelelse og mit svar
bliver liggende i "udbakke"

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Sv: babylon', Konto:
'news.cybercity.dk', Server: 'news.cybercity.dk', Protokol: NNTP, Svar fra
server: '441 437 Followups must start with `Re: ' (see RFC 1036) / Svar skal
begynde med `Re: ' (Se RFC 1036)', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl:
441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Er det mig der er dum eller hvad?
mvh Max

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-01 16:49

Mon, 17 Dec 2001 16:31:29 +0100, skrev "M@X" <fortknox@city.dk>:

>Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Sv: babylon', Konto:
>'news.cybercity.dk', Server: 'news.cybercity.dk', Protokol: NNTP, Svar fra
>server: '441 437 Followups must start with `Re: '

Ældre udgaver af dansk Outlook Express indleder svar med det
ukorrekte Sv: i stedet for Re: og det accepterer mange
newsservere ikke.

Hent det fix, som er nævnt i min signatur og kør det, mens OE er
lukket.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Download/oefix.exe

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 17-12-01 17:25

"M@X" <fortknox@city.dk> writes:

> Svar fra server: '441 437 Followups must start with `Re: ' (see RFC
> 1036) / Svar skal begynde med `Re: ' (Se RFC 1036)'

Subject-linien i dine svar skal starte med "Re: ".

--
Jacob - www.bunk.cc
There was a phone call for you.

Fra : M@X

Dato : 17-12-01 17:31

Ja, men det virkede jo tidligere og desuden skriver OE jo selv Sv:

Men so I kan se er det allerede fixet.

Tak til Henrik Hansen

mvh Max

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> skrev i

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 17-12-01 18:54

"M@X" <fortknox@city.dk> writes:

> Ja, men det virkede jo tidligere og desuden skriver OE jo selv Sv:

<flamebait>
Det er fordi OE er en rigtig ringe newsreader.
</flamebait>

At der har virket tidligere betyder bare at din ISP (i øvrigt den
samme som min) ikke har været opmærksomme på problemet før.

> Men so I kan se er det allerede fixet.

Fedt. Er du så ikke også rar at kigge forbi
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>?

--
Jacob - www.bunk.cc
It was all so different before everything changed.

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 17-12-01 21:00

It seems Jacob Bunk Nielsen wrote:
> At der har virket tidligere betyder bare at din ISP (i øvrigt den
> samme som min) ikke har været opmærksomme på problemet før.

Jeg er temmeligt overbevist om at vi skal hale år tilbage før at finde
et tidspunkt hvpr det har været muligt at poste med Sv: på CC news server.

--
Kasper Mejlgaard, TCC Frascati