Re: Cb900 fundet
Fra : bwl

Dato : 17-12-01 12:15

Hvad tager de så for en X11??

Det er jo oxo en naked bike??
BrianW.

Honda Bold´Or
Hiace-busa
"Den sidste virkeligt interessante gademotorcykel-nyhed, CB 900 F Hornet,
der forventes at blive en mega salgssucces i alle lande omkring Danmark,
kommer desværre slet ikke til Danmark. Hos Nellemann mener man ikke, at
danskere vil spendere 160.000 kr. på en sportsmaskine uden kåbe".

Det giver vist svar på alle spørgsmål ;ol)
--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

--

Brian.W@mail1.stofanet.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-12-01 20:52

Hvis jeg ikke husker helt galt mener jeg det er omkring 175-180kkr ??

Er dog ikke helt sikker

Fra : Per Emborg

Dato : 17-12-01 23:19

185.995
Og K.S. i vejle har en til salg lidt billiger
X-Eleven
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk
www.kvikkerten.dk