JDK 1.3
Fra : Leon Friborg Jeppese~

Dato : 17-12-01 11:27

Hej

Er der nogen som kan fortælle mig, hvor jeg kan finde "src" kataloget til
JDK 1.3.
Jeg kan nemlig ikke finde denne, så hvis der er nogen der ved hvor jeg kan
downloade den, så skriv venligst.

På forhånd tak

Leon

Fra : Morten Primdahl

Dato : 17-12-01 12:38

Leon Friborg Jeppesen wrote:

> [...]
> JDK 1.3.
> Jeg kan nemlig ikke finde denne, så hvis der er nogen der ved hvor jeg kan

$JAVA_HOME/src.jar - pak den ud (jar xf) og så har du src dir'et. Det
er så vidt jeg ved kun Sun's (og Blackdown til Linux) distribution der
har sourcen med - IBM gør fex. ikke.

Mvh Morten

--
Morten Primdahl Caput A/S Phone +45 70 12 24 42
System Integrator Nygade 6 Fax +45 70 11 24 42