500ccm video klip
Fra : Bo

Dato : 17-12-01 01:04

inde på www.motograndprix.com - season highlights 2001 500ccm action,
der er bl.a. et klip med mccoy der lider rimlig meget sidelæns for derefter
aat lave en wheelie ud af svinget, og sidelæns skal virklig tages
bogstaveligt her.
der er også en masse andre klips, men desværre kan jeg ikke finde ud
aaf at gemme dem på min disk, men kan kun få dem vist, er der nogle der
kan finde ud af det?
mvh
bo thomsen

Fra : Janus

Dato : 17-12-01 02:29

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-12-01 22:08

Janus wrote:
..muuh.
Æhh, hvor?

--
mvh Jes Vestervang - med linux -> ikke de store virusproblemer
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Janus

Dato : 17-12-01 23:04

Ja flot, nu er den da selvfølgeligt ikke mere, sådan er det altid når man
skal vise noget, men i går VAR siden inficeret med "nimbda"
wolla jeg sværger!!!!! ; )

mvh Janus

Fra : Tommy Fer

Dato : 18-12-01 19:26

"Janus" <janusz@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Ja flot, nu er den da selvfølgeligt ikke mere, sådan er det altid når man
> skal vise noget, men i går VAR siden inficeret med "nimbda"
> wolla jeg sværger!!!!! ; )
>
> mvh Janus

Fik de samme warning

mvh Tommy Fer

Fra : Rune Larsen

Dato : 19-12-01 02:02

Janus wrote:

> Ja flot, nu er den da selvfølgeligt ikke mere, sådan er det altid når man
> skal vise noget, men i går VAR siden inficeret med "nimbda"
> wolla jeg sværger!!!!! ; )

Den er god nok. www.motogp.com havde nimda... Skod wind*ws-systemer.

/Rune

Fra : Michael K.S.

Dato : 17-12-01 03:43

On Mon, 17 Dec 2001 01:03:35 +0100, "Bo"
<fjernes_hondavfr@ishoejby.dk> wrote:

>der er også en masse andre klips, men desværre kan jeg ikke finde ud
>aaf at gemme dem på min disk, men kan kun få dem vist, er der nogle der
>kan finde ud af det?

Ja det er der.....

Grab det fra scriptet eller endnu nemmere åbn klippet i Media player
og højre klik - > properties....du finder linket til klippet under
location

Eksempelvis klippet fra Japans GP :

http://a1218.g.akamai.net/7/1218/2783/v001/213.174.198.104/Site/Xavivideos/jpn500.wmv

Det kan du så bruge i den downloadmanager du foretrækker,med
copy/paste

-M

Fra : Michael K.S.

Dato : 17-12-01 06:00

> [...]

>der er også en masse andre klips, men desværre kan jeg ikke finde ud
>aaf at gemme dem på min disk, men kan kun få dem vist, er der nogle der

Ja det er der,men det kræver at du graver grundigt i scriptet,hvis du
vil finde de direkte links til .swf filerne,husk at det er shockwave
objekter og ikke egentlige filmklip i alm. forstand.

Faktisk har du dem sikkert allerede på din disk når du har set dem een
gang,nemlig i den midlertidige internet mappe,så lav en søgning efter
..swf filer på disken ,(gøres ved at indsætte *.swf i søgefeltet) og
led efter filer af størrelsesorden 2-600 Megs så finder du dem og kan
omdøbe dem til noget mere relevant.

-M

Fra : Michael K.S.

Dato : 17-12-01 13:30

On Mon, 17 Dec 2001 05:59:45 +0100, Michael K.S. <MichaelKS@image.dk>
wrote:

>led efter filer af størrelsesorden 2-600 Megs så finder du dem og kan

Ahem 2-600 kB,større er de trods alt ikke

-M

Fra : Bo

Dato : 17-12-01 13:51

> Ahem 2-600 kB,større er de trods alt ikke
;-}
jeg blev godt nok også lidt overrasket over at min forbindelse skulle være
så hurtig

bo

Fra : Poul B-H

Dato : 18-12-01 21:21

Når du har set hele klippet ligger det under "windows/temporary internet
files"
du kan søge efter store filer, .wmg , navnet hvis du har det, eller start
dagen med at downloade og så søg under advanced today. Når du har fundet
den, kan den saves og renames som sædvanlig.

jeg har de 5 klip fra træningen, 3 stk. 2-T og 2 stk. af den nye 4-T honda.
Jeg kan sende dem, men de fylder 3-5MB

--
Poul B-H
"If Life Gets Boring, Risk It"

Fra : Poul B-H

Dato : 18-12-01 21:35

filerne hedder .wmv

--
Poul B-H
MC21 NSR250SE

Fra : Bo

Dato : 18-12-01 23:42

> jeg har de 5 klip fra træningen, 3 stk. 2-T og 2 stk. af den nye 4-T
honda.
> Jeg kan sende dem, men de fylder 3-5MB
oh ja, det må du meget gerne.
hvis de fylder 3-5 pr.stk. så må du meget gerne fordele dem på
bbt@ishoejby.dk og hondavfr@ishoejby.dk
2-taktererne behøves jeg ikke med den 4-t'er honda vil jeg meget gerne have.
mvh
bo thomsen