til Knud
Fra : MM

Dato : 16-12-01 23:42

Tak for dit hurtige svar...Nu er jeg ikke ligefrem en haj til det her
computervæsen, men her er hvad den skriver når jeg prøver at svare..og som
sagt er det kun i denne gruppe den er gal...Iøvrigt bruger jeg Outlook
Express ja
Venlig hilsen Mia

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: hvorfor...', Konto:
'news.inet.tele.dk', Server: 'news.inet.tele.dk', Protokol: NNTP, Svar fra
server: '441 437 EMP rejected ( md5 )', Port: 119, Sikker (SSL): Nej,
Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
--
BIB

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-01 00:16

Sun, 16 Dec 2001 23:42:00 +0100, skrev "MM" <mivse@sol.dk>:

>Tak for dit hurtige svar...Nu er jeg ikke ligefrem en haj til det her
>computervæsen, men her er hvad den skriver når jeg prøver at svare..og som
>sagt er det kun i denne gruppe den er gal..

Det betyder egentlig, at serveren har set dit indlæg før, men
bruges også af TDC til andre ting, da de har et ret effektivt
spamfilter.

Ofte er årsagen, at indlægget er for kort, det gælder især i
binære grupper, så prøv at gøre det lidt længere, 4- 5 linjer.

Spørgsmålet har ikke noget med denne gruppe at gøre, så hjælper
ovennævnte ikke, spørg så i news:tele.internet.news-service.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : MM

Dato : 17-12-01 00:36

Hej Knud!
Tak endnu engang for dit svar. Nu prøver jeg så lige at svare med et lidt
længere indlæg Hvis ikke det hjælper må jeg jo forsøge mig med det link
du gav..Er bare ufatteligt dårlig til at læse og fatte sådan noget....men
øvelse gør vel mester?
Venlig hilsen Mia

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 17-12-01 01:42

On Mon, 17 Dec 2001 00:35:42 +0100, "MM" <mivse@sol.dk> wrote:

> [...]
>længere indlæg Hvis ikke det hjælper må jeg jo forsøge mig med det link
>du gav..Er bare ufatteligt dårlig til at læse og fatte sådan noget....men

og hvad laver de indlæg i denne gruppe ?
do w sex & samliv

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Anita S

Dato : 19-12-01 02:09

Du skal lige køre et lille program, så hvis du sender en mail sender jeg
programmet, det løser dit problem med "Re:" i Outlook Express, ellers skal
du havde en engelsk udgave af OE

KH
Anita

Fra : MM

Dato : 20-12-01 09:47

Jamen jeg tror det er i orden nu...Tror faktisk Knud havde ret i at det var
fordi de beskeder jeg sendte var for korte

--
Knu MM

Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,
jeg endnu ikke har fået lavet ikk´?