Phuket.
Fra : coppi

Dato : 16-12-01 22:48

Hej.

Vi har været så heldige at få 4 billetter til Phuket 4.jan.

Nu melder 1000 spørgsmål sig.

Er der noget vi absolut skal se/opleve ?

Kan man sejle til Krabi og er der noget at komme efter ?(hvor lang tid tager
det ? )

Er der andre øer eller steder som I kan anbefale inden for rimelig afstand ?

Gode spisesteder ?

Gode indkøbssteder ? Markeder ?

Den bedste strand ?

O.s .v.

Med venlig hilsen

En der allerede glæder sig

Fra : BAT

Dato : 17-12-01 14:23

"coppi" skrev d. 16-12-01 22:48 dette indlæg :
> [...]
tager
> det ? )
>
> Er der andre øer eller steder som I kan anbefale inden for rimelig

Jeg har været i Phuket nogle gange og mit foretrukne område er helt
klart Patong Beach. http://www.patong-beach.com/

Øer kan jeg anbefale Koh Phi Phi Island.
http://phuket-phuket.com/phiphi.htm

En dags rejser kan jeg anbefale at du tager ud og ser James Bond Island
som ligger tæt på Phang-gna Bay

Hilsen BAT

http://www.kandu.dk/

Fra : Gard Karlsen

Dato : 17-12-01 15:34

Hei

Jeg hadde en fin tur til Phuket i 1998. Jeg har lagt ut et reisebrev (på
engelsk) og en del bilder fra turen. Kanskje du kan finne noen tips der
Linken til hjemmesiden min er http://donar.netpower.no/~ghk/

Håper at dere får en kjempefin tur. Thailand er et deilig reisemål.

Mvh
Gard Karlsen
gard@karlsen.ms