ny blæser til gf2..
Fra : testpersonen

Dato : 16-12-01 21:09

Hejsa NG...

Nu er jeg træt af og høre "wrrr wrrrr ... wrrrr wrrrrrr" lyde fra den blæser
som sider på mit Geforce2 kort.. som self. er et Asus V7700... hva findes
der af kval blæsere som passer og som er lydløse..
Der er IKKE plads til at jeg kan tage det pci kort som sider direkte efter
grafikkortet så det skal ikke være en for høj blæser...

Testpersonen

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 16-12-01 21:33

Jeg har samme kort, jeg pustede blæseren grundigt igennem, der var
meget støv, så holdt den kæft igen..

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-12-01 23:44

"Eivind Andreassen" <eivind_nospam_@mail.dk> wrote in message
> Jeg har samme kort, jeg pustede blæseren grundigt igennem, der var
> meget støv, så holdt den kæft igen..

Se, der var en god ide til alle dem med larmene blæsere, hold det rent, men
blæsere i kabinettet der suger luft ind, kommer der en masse skidt med. Med
blæsere i kabinettet der suger luft ud, hiver den luft ind andre steder, og
dermed også en masse skidt.

Kim Larsen

Fra : testpersonen

Dato : 17-12-01 20:11

"Eivind Andreassen" <eivind_nospam_@mail.dk> wrote in message
> Jeg har samme kort, jeg pustede blæseren grundigt igennem, der var
> meget støv, så holdt den kæft igen..

Det nu ikke lige det som er problemet (håber jeg da ikke) da jeg for ca. 3-4
mdr. siden blæste alle blæsere og kort fri for støv... Det som er problemet
(mener jeg) er at den sider "løst" i lejrene.. aka den er ved at være
temmelig slidt :)

Så hva findes der af ordenlige blæsere ? :)

Testpersonen

Fra : Thomas Jari

Dato : 18-12-01 00:12

> Nu er jeg træt af og høre "wrrr wrrrr ... wrrrr wrrrrrr" lyde fra den
blæser
> som sider på mit Geforce2 kort.

Så slå lortet fra. Det har jeg gjort på samme kort. Det har snart kørt et
halvt år uden problemer.

Thomas Jari