Girl in the Moon
Fra : Mads Breddam

Dato : 16-12-01 20:38

Hej...

Til min positive overraskelse opdagede jeg, at brødrene Kolster er
aktive.... i bandet Girl in the Moon. En hurtig google søgning gav kun
begrænset information.

Er der nogen har der ved noget som man ikke kan finde der??

De kommer vistnok fra Århus, så måske er der nogen fra de kanter der ved
noget?? De skal vistnok snart være klar med en plade.

Kender også godt til Emotions. Den plade de udgav i det navn skal jeg vist
lige have fat i.

Kolster brødrene har skrevet den ene sangene til næste årsmelodi gran prix.
hmmmm, ja. Nu er jeg ikke lige den store MGP fætter, men det bliver da
spændende at høre.

Den glade NLP 'fan' (relativt).

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : zcully

Dato : 18-12-01 21:13

De er faktisk med i Grand Prixet

Fra : Mads Breddam