Pizza opskrift
Fra : Bo

Dato : 11-12-00 14:47

Hvem kender en hjemmeside med opskrifter på pizzabund / tomatsauce som man
kan købe på pizzaria ?

Fra : Ms. Krabappel

Dato : 12-12-00 09:39

Bo <bo@fake.com> wrote in message news:tV4Z5.94$8f.3487@news.get2net.dk...
> Hvem kender en hjemmeside med opskrifter på pizzabund / tomatsauce som man
> kan købe på pizzaria ?

Er det en joke?

OK - her ikke mindre end 8 sider og 200 post med ordet "pizza" i denne NG:

http://www.deja.com/[ST_rn=ps]/qs.xp?ST=PS&svcclass=dnyr&firstsearch=yes&pre
serve=1&QRY=pizza&defaultOp=AND&DBS=1&OP=dnquery.xp&LNG=danish&subjects=&gro
ups=dk.kultur.mad%2Bdrikke&authors=&fromdate=&todate=&showsort=score&maxhits
=25

Sandra

Fra : Jan Boegh

Dato : 12-12-00 17:36

"Ms. Krabappel" <sandra@nospam.dk> wrote in message

> Er det en joke?
>
> OK - her ikke mindre end 8 sider og 200 post med ordet "pizza" i denne NG:

LOL!

Du kæmper forgæves, Sandra - men fortsæt kampen, måske lykkes det engang
)))
(for alle eventualiteters skyld: Jeg er enig med dig - selvom Deja ikke
altid er lige venlige mod de danske grupper)

mvh
Jan

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 12-12-00 23:11

Prøv at kigge ud ad vinduet de næste ti dage.

Vi lever i en gal verden!

--
vh/Torben

Fra : Ms. Krabappel

Dato : 13-12-00 13:37

Torben Abildgaard <pialykke@get2net.dk> wrote in message
> Prøv at kigge ud ad vinduet de næste ti dage.

Det bliver svært at se nogetsomhelst: det er altid mørkt, ud på brakmarken i
Taastrup...
Jeg kan dog høre stormen. I'm alive...

> Vi lever i en gal verden!

Det er den "parallelle verden" eller det som nogen tror det er cyberspace
der er hel gal.
Hvorfor skal man lede efter Karolines køkken i cyberspace, eller i det hele
taget, hvorfor lede efter Karolines bogen i den parallelle dimension, når
den står nemt og bekvemt i svigemors stuen (hvis ikke ens egen), eller rundt
om hjørnet i biblioteket. Eller måske på amazon.dk til en tyver+porto...

Jeg tror at jeg vil snart have fat i den 10 år gammel Pomerol magnum flaske
jeg har lige fået, som hjælpemiddel til denne meditations emne... En "rigtig
Pomerol" smager bedre end en Pomerol-hjemmeside

Sandra
---------------------------------------
Dogbert: you'll need a title with en an "e-"
Boss: From now on call me "e-diot"

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 13-12-00 16:29

På den anden side... tag og kig på dk.fritid.lystfiskeri, så
skal du se noget deprimerende.
dk.kultur.mad+drikke fungerer som en velsmurt maskine set i
forhold til den.

--
<1iKZ5.86$L92.3339@news.get2net.dk>...

Fra : Bo

Dato : 18-12-00 13:30

Ja der står en masse bras -
MEN DER ER SGU INGEN PIZZA-OPSKRIFTER !!!

Bo

Fra : Ms. Krabappel

Dato : 20-12-00 22:18

Bo <bo@fake.com> wrote in message news:mrn%5.83$_a7.3567@news.get2net.dk...
> Ja der står en masse bras -
> MEN DER ER SGU INGEN PIZZA-OPSKRIFTER !!!

Men er det ikke skønt at folk er så deeelig i denne deeeeejlig juletid,
oooohhhh julesteeeeming har bredt sig over denne NG...

Du, moderer tonen... hvad hulen forventer du, at vi får løn til at svare
alle de tilfældige forbigående med deres dødesyg "pizza som i turkiske
kiosk" o.l.? Søg selv lidt mere, jeg troede at have været flink nok at
henvise dig til Deja, da emnet har været diskuteret her til vi alle fik
kvalme at pizzedej og tomatsauce.

PS: Jeg hører at boghandleren står og venter at du køber hans mange
juletilbud, var det ikke en ide' at skaffe sig "Politikens store pizzabog"

PSS hjemmesiden du efterlyser er www.pizza.it og oversættelse er DIT
problem... da jeg HAR postet den lige præcis i den "bras" af 200 pizza-emner
i denne NG alene.

Sandra

Fra : Bo

Dato : 15-01-01 16:00