mavetrimmer
Fra : Camilla Larsen

Dato : 16-12-01 19:02

Hejsa

Er der nogen her som ved hvor man kan få fat i sådan en mavetrimmer, i
stil med ab-trimmer eller hvad pokker nu den hedder...det er det
eneste som står på den ønskeseddel jeg skal opfylde ...så please hjælp
mig*S*

Camilla
--
Camilla

Fra : Marianne Høyen

Dato : 16-12-01 21:22

> [...]
> stil med ab-trimmer eller hvad pokker nu den hedder...det er det
> eneste som står på den ønskeseddel jeg skal opfylde ...så please hjælp

www.google.com indtaster du 'mavetrimmer' og vupti!

mvh
Marianne

Fra : Mari

Dato : 16-12-01 22:26

www.dba.dk

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 28-01-02 12:00

> [...]
> stil med ab-trimmer eller hvad pokker nu den hedder...det er det
> eneste som står på den ønskeseddel jeg skal opfylde ...så please hjælp

Lige nu har de den på tilbud i Kvickly til 149.95 ,- jeg har selv købt en og
den er GOD!
vh lkp