Keyboard forsvinder
Fra : dean

Dato : 16-12-01 18:33

PM G4 400 mhz
OS 9.1 US
512 mb RAM

Jeg har installeret en ekstra HD (Maxtor 60 gb), den fungerer fint, men
efter den er blevet installeret, har tastaturet det med at "forsvinde".
Når jeg genstarter er det der igen. Problemet ophører når jeg
afinstallerer
Maxtor´en.
Forslag?

Mvh
Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : tom dissing

Dato : 16-12-01 18:53

Jeg har samme problem på en g4 2x500 mhz med et iKey tastatur !!
Så jeg vil også gerne høre noget om det her !
Tom

Fra : thomas schreiber

Dato : 16-12-01 19:47

Har haft det samme prob, men efter jeg fik nyt bundkort(garanti) forsvinder
det ikke. Tror næppe det har noget med en HD at gøre.
Tror der generalt er mange probs med G4 MP maskinerne.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

"Women! You can't live with them... the end!"
- Al Bundy

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-12-01 21:37

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

> Har haft det samme prob, men efter jeg fik nyt bundkort(garanti) forsvinder
> det ikke. Tror næppe det har noget med en HD at gøre.
> Tror der generalt er mange probs med G4 MP maskinerne.

Lidt mystisk det her, for jeg har også flere gange oplevet, at USB'en
dør på min Dual-450 (Gigabit), som jeg har inde på arbejdet. Maskinen
"dør" bare og der er ikke mere lyd i musen; det virker ikke som et
rigtigt OS 9.x crash.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : dean

Dato : 16-12-01 22:17

> [...]
> dør på min Dual-450 (Gigabit), som jeg har inde på arbejdet. Maskinen
> "dør" bare og der er ikke mere lyd i musen; det virker ikke som et

Når jeg har fejlen, er det kun keyboardet, der dør. Musen, der sidder i
kybd´et,
kører lystigt videre.

Mvh

Thomas