Ericsson mobil og W2K??
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 16-12-01 17:57

Hej.

Er der nogen der har erfaring med at tilslutte en Ericsson mobil til
en PC med Windows 2000 Pro? Jeg tænker specielt på seriel-kablet
(DRS-11) og USB-kablet (DCU-10).

Virker det som det skal?
Og hvad med softwaren til redigering af telefonbog, SMS osv. - er det
til at betjene?

--
/Jesper Rasmussen
OBS: Remove -NOWAY- before replying!

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 16-12-01 22:15

Hej Jesper
"Jesper Rasmussen" <jr-lbk@-NOWAY-mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Er der nogen der har erfaring med at tilslutte en Ericsson mobil til
> en PC med Windows 2000 Pro? Jeg tænker specielt på seriel-kablet
> (DRS-11) og USB-kablet (DCU-10).

Har en R520m og bruger DRS-11 sammen med en Win2K Pro PC. Der var lidt
konflikter med PsiWin indtil jeg fik fortalt de to programmer at de skulle
holde sig til deres egen COM-port men siden jeg fik det på plads, har det
virket fint.

> Virker det som det skal?
> Og hvad med softwaren til redigering af telefonbog, SMS osv. - er det
> til at betjene?

Jae, såmænd. Sørg dog for at hente relevante opgraderinger på Ericssons
mobil-hjemmeside (http://wap.sonyericssonmobile.com/, vælg telefon-model
under Ericsson Software i nederste højre hjørne).

Ebbe