Hvem bruger en egentlig opgraderingskort o~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-12-01 15:07

På baggrund af en anden tråd om gnøf med en 7500 og et opgraderingskort,
så kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der bruger fx. XLR8 kort
og under hvilke OS ?

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Kim Vexborg

Dato : 16-12-01 15:19

Jesper Haaber Gylling wrote:

> På baggrund af en anden tråd om gnøf med en 7500 og et opgraderingskort,
> så kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der bruger fx. XLR8 kort
> og under hvilke OS ?

Jeg har et XLR8 CarrierZip 366 MHz som virker perfekt under OS 9.1 på en
8500.

Mvh.,

Kim Vexborg

Fra : tom dissing

Dato : 16-12-01 15:43

Jeg har et Mactell ( nu nedlagt 333 Mhz 1 MB Cache )
Det virker ikke med sys 9.1 ( var ustabilt under 9.0 )
Tom
( Så nu er mit gamle 120 mhz 7600 kort i, og jeg falder i søvn, hver gang et
vindue bliver åbnet !?

Fra : Jesper

Dato : 16-12-01 20:31

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> Tom
> ( Så nu er mit gamle 120 mhz 7600 kort i, og jeg falder i søvn, hver gang et

Har du prøvet med andre drivers? F.eks. powerlogix eller xlr8?

--
mojn, Jesper

Fra : tom dissing

Dato : 16-12-01 20:41

Næ men det lyder da som en god ide !!
Mactell er ganske døde!
Tom

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-12-01 21:37

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Næ men det lyder da som en god ide !!
> Mactell er ganske døde!

XLR8's skulle efter sigende være ganske gode og de sælger dem også
separat.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-12-01 16:01

In article <3C1CAD41.3080804@get2net.dk>,
Kim Vexborg <vexborg@get2net.dk> wrote:

> Jeg har et XLR8 CarrierZip 366 MHz som virker perfekt under OS 9.1 på en
> 8500.

Jeg kører med et Sonnet 375MHz i en 7500 under OS 9.1.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Jesper

Dato : 16-12-01 20:31

> Jeg kører med et Sonnet 375MHz i en 7500 under OS 9.1.

Metabox littlejoe G3@275 Mhz i en PPC 7600. Kører fint under OS 9.1 med
XLR8-drivers. Der er desuden installeret et USB PCI-kort samt et
Villagetronic MP750 grafikkort. Kører stabilt.

--
mojn, Jesper