Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Refresh rate skifter på ATI Radeon256
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 16-12-01 15:07

Hej,

Jeg har et irriterende problem.

Jeg kører med en refresh rate på 85Hz. Men når jeg starter et hvilket
som helst spil så popper refresh rate ned til 60 Hz. Jeg troede det
var noget jeg kunne fixe med Radeon Tweaker, men det kan jeg ikke
styre der. Er der nogle der ved hvilket tool jeg skal bruge til det?
Til mit gamle GForce kort var der et program der kunne bestemme
Refresh rates ved forskellige opløsninger. Findes det til ATI?

Tak på forhånd..

--
A neutron goes into a bar and asks the bartender: How much for a beer?
The bartender replies: For you, no charge.

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 16-12-01 16:59

On Sun, 16 Dec 2001 15:06:37 +0100, Palle Hans Jensen
<usenet@nospam.dk> wrote:

> [...]
>Til mit gamle GForce kort var der et program der kunne bestemme
>Refresh rates ved forskellige opløsninger. Findes det til ATI?

Hejsa!

Du kan bruger powerstrip til at løse det problem.
Prøv evt. at søge på 60hz i www.rage3d.com forum.

Mvh. Henrik