Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvorfor er alting så mørkt???
Fra : Henrik Hansen

Dato : 16-12-01 13:28

Hej

Jeg har en ting hvor jeg godt kan bruge et godt råd fra jer.
Efter at jeg har købt et GeForce kort (model, det første som kom)
er alting blevet så mørkt, så det er meget svært at se hvad man laver når
man spiller???
Før havde jeg et voodoo 5500 kort med klare og dejlige lyse farver.
Er der nogle af jer som ved om man overhovde kan få et GeForcekort hvor man
også kan spille om dagen?

mvh.

Henrik

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-12-01 13:39

"Henrik Hansen" <captan@adslhome.dk> skrev

> Før havde jeg et voodoo 5500 kort med klare og dejlige lyse farver.
> Er der nogle af jer som ved om man overhovde kan få et GeForcekort hvor
man
> også kan spille om dagen?

Du skal bare indstille gamma correction i driveren.

mvh
Peter

Fra : Henrik Hansen

Dato : 16-12-01 13:38

Det er gjort den er helt oppe....!

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-12-01 14:54

"Henrik Hansen" <captan@adslhome.dk> skrev i

> Det er gjort den er helt oppe....!

Det lyder meget underligt. Hvis jeg sætter min gamma op på 3.0, som er
det højeste for mit Asus V7700 Geforce 2 kort, så bliver billedet nærmest
mælkehvidt. Er du sikker på, at din skærm ikke bare er justeret helt hen
i vejret?

mvh
Peter

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 17-12-01 16:21

In article <3c1c9439$0$93442$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
captan@adslhome.dk says...
> [...]
> Efter at jeg har købt et GeForce kort (model, det første som kom)
> er alting blevet så mørkt, så det er meget svært at se hvad man laver når

Hvilke spil snakker vi om? Alle eller specifikke? Jeg hara selv måttet rode en
del med at få Quake3 til at være lyst nok til at man kan se noget.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)