Hvad skal der i????
Fra : Ricki

Dato : 02-12-00 22:35

Sidst jeg var i byen fik jeg en rigtig god drinks, men jeg kan ikke huske
hvad der skal i og hvor meget af hver. Jeg mener at den hed champagnebrus
og der var noget der hed Cuba Caramel i, hvem kan hjælpe mig???

Rikke

Fra : Ms. Krabappel

Dato : 04-12-00 11:32

Ricki <rickiepige@hotmail.com> wrote in message
> Sidst jeg var i byen fik jeg en rigtig god drinks, men jeg kan ikke huske
> hvad der skal i og hvor meget af hver. Jeg mener at den hed champagnebrus
> og der var noget der hed Cuba Caramel i, hvem kan hjælpe mig???

Bilka, tror jeg nok.
Jeg husker at den var for nylig på en tilbudsavis, og det skuffende ved det
var, at den intet havde at gøre med rom, men det var en snaps eller vokda
med karamel i...

Sandra

Fra : S. Andersen

Dato : 04-12-00 13:49

"Ricki" <rickiepige@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Sidst jeg var i byen fik jeg en rigtig god drinks, men jeg kan ikke huske
> hvad der skal i og hvor meget af hver. Jeg mener at den hed champagnebrus
> og der var noget der hed Cuba Caramel i, hvem kan hjælpe mig???

Prøv med 1/3 CUBA CARAMEL og 2/3 FANTA... det kaldes en laber larve, og det
smager HELVEDES godt !!!

Fra : Adam Franciere

Dato : 11-12-00 23:15

In article <90e47a$17u$1@news.inet.tele.dk>, rickiepige@hotmail.com
says...
> Sidst jeg var i byen fik jeg en rigtig god drinks, men jeg kan ikke huske
> hvad der skal i og hvor meget af hver. Jeg mener at den hed champagnebrus
> og der var noget der hed Cuba Caramel i, hvem kan hjælpe mig???

Hej Rikke

Nej, jeg tror desværre ikke, jeg kan hjælpe dig. Er selv af den
opfattelse, at man kan blande alt fra kærnemælk til glögg i Cuba Caramel
og det vil stadig smage af (lidt for sødt) saftevand.
Og noget andet: Når jeg (alt for sjældent) laver mine drinks så er det en
engangsoplevelse, for når jeg skal lave den igen, ja, så kan jeg kun
huske, at jeg puttede dét, dét og dét i og for resten alt det andet også.
Og så er vi lige vidt, lige bortset fra at jeg bliver mere og mere fuld.
Og det lyder jo til, at du også du, Rikke, fik dét ud af denne Cuba
Caramel )

--
Hilsen Adam

(Fjern "ny" i e-mailadressen for at svare per e-mail)

Fra : Sassie

Dato : 13-12-00 14:20

"Adam Franciere" <farkaf@moes.hum.aau.dkny> skrev i en meddelelse
> In article <90e47a$17u$1@news.inet.tele.dk>, rickiepige@hotmail.com
> says...

jeg fik i weekenden en drink med Cuba Caramel, blåbols og sprite.. Den er
helt brun når man får den og så er det op til en selv at røre til den bliver
blå/grøn...
kan det være den ???? den var GO`
hej fra mig

Fra : Adam Franciere

Dato : 13-12-00 22:40

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 14-12-00 07:23

> [...]
> bliver mere og mere fuld. Og det lyder jo til, at du også du, Rikke,
> fik dét ud af denne Cuba Caramel ) Hilsen Adam

Du postede også det samme indlæg for 2 dage siden (d.11.12.00)

Er det mon en juleleg¿¿

* A *
< >
* V *
o /\
/ \ /*\
-.- /***\
_||_ ||

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Tyske og amerikanske forskere har fundet et bundt
hjerneceller lokaliseret i fordøjelseskanalen.