Sennep ??
Fra : Bill

Dato : 03-12-00 16:09

Hej NG.
Jeg mangler en GOD og MEGET STÆRK sennep. Jeg har efterhånden prøvet en helt
den, men er ikke rigtig tilfreds.
Er der en venlig sjæl den kender et godt og STÆRKT produkt (det skal være
meget stærkt )

Med venlig hilsen

Bill

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-12-00 16:15

Bill skrev:

> Er der en venlig sjæl den kender et godt og STÆRKT produkt (det
> skal være meget stærkt )

Jeg er ikke sennepshaj, men jeg vil tro at du kan få en god, og ikke
mindst STÆRK sennep ud af det, hvis du selv rører en sennep sammen
baseret på Colman's sennepspulver, som vel fås i ethvert supermarked.

// Klaus

Fra : JHR

Dato : 04-12-00 13:42

Bill <Henning-legaard@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qguW5.110$Op3.32950@news0.mobilixnet.dk...
> [...]
> den, men er ikke rigtig tilfreds.
> Er der en venlig sjæl den kender et godt og STÆRKT produkt (det skal være

Prøv Löven Senf Extra, en rigtig god og stærk basis sennep.

Mvh
Jeppe.

Fra : Jens

Dato : 22-12-00 14:21

Bill wrote:

> Hej NG.
> Jeg mangler en GOD og MEGET STÆRK sennep. Jeg har efterhånden prøvet en helt

En GOD sennep er efter min mening Arfmanns, omend den ikke er specielt stærk,
men den har du vel også prøvet ?

Jeg har også smagt nogle senneper med grøn peber i. De var også rigtig gode.
"Mustard au poivre vert" eller sådan noget. Jeg ken desværre ikke husk navnene.

Iøvrigt skal i prøve at købe et glas tørrede grønne peberkorn. Det smager
vidunderligt når man f.eks. bruger dem til peberbøf. De fås i FDB.

mvh
/Jens