3dMark2001 & Hercules 4500 Kyro II ?
Fra : -= SpookiePower=-

Dato : 16-12-01 12:46

Er der kommet en patch eller lign. til 3dmark2001 så
man kan se sin "rigtige" score med et Hercules 4500
Kyro II kort ??

Fra : CG

Dato : 15-12-01 19:06

Fra : -= SpookiePower=-

Dato : 16-12-01 22:01

"CG" <c.garde@biteme.dk> wrote in message
> "rigtige" score hvad menes med det?

Har der ikke på et tidspunkt været problemer med at
3Dmark2001 ikke understøttede Kyro II kortene, så man
ikke kunne få et rigtigt resultat iforhold til hvad kortet
kunne ??

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-12-01 15:04

-= SpookiePower=- wrote:

> Har der ikke på et tidspunkt været problemer med at
> 3Dmark2001 ikke understøttede Kyro II kortene, så man
> ikke kunne få et rigtigt resultat iforhold til hvad kortet
> kunne ??

Det er korrekt at der er problemer med 3dMark2001 på Kyro/KyroII kort,
men det kan nok diskuteres hvor problemet ligger. Nogle af de ting som
3dMark tester kan Kyro/KyroII kortene ikke fordi de ikke understøtter
alle de fancy Dx8 ting, men der er heller ikke rigtig nogen spil som
bruger de features og derfor virker det lidt kunstigt på mig - man kan
måske spørge sig selv hvorfor 3dMark og GeForce3 kom på markedet
samtidig og om det måske har en sammenhæng med MadOnions samarbejde med
nVidia

Under alle somstændigheder så synes jeg det er kedeligt at spille 3Dmark
og at der sjovere at spille fx. UT i 1600*1200 32 bit og har du brug for
et benchmark program så brug UT eller Q3 til at teste med i stedet. Det
fortæller meget mere.

Føler du bare trang til at hævde dig overfor nogle venner som praler med
deres Geforce2/3 kort så få dem til at prøve VillageMark for det er
nemlig en test der viser hvad et Kyro/KyroII kort kan og hvad et nVidia
ikke kan - det eneste kort som slår et KyroII i den test er et Radeon
8500.

Mvh

Bruno