Valg af foreningsliv
Fra : PennyWise_22

Dato : 16-12-01 12:06

Hej.
Jeg er en ung fyr, der lige er fyldt 22 og som mangler en fritidsinteresse
at "udvide" mit liv med. Jeg er ikke så meget til de traditionelle
sportsgrene som fodbold og håndbold, da min boldmotorik godt kunne trænge
til en finjustering.

Det er vigtigt, at valget falder på en aktivitet som har rimelig fordeling
af udøvere blandt mænd og kvinder. Jeg vil nemlig meget gerne lære en masse
fede nye mennesker, at kende. Helst også en gns. alder, der ligger mellem
18-30. Det er vigtigt, at jeg også nogenlunde kan starte fra "scratch".
Jeg har førhen dyrket badminton, svømning, fitness, squash og skydning.
Er det for snævre krav - eller har nogle et godt forslag?

Jeg vil gerne høre fra andre med lignende erfaringer eller kendskab til mit
type "tilfælde".

Mvh.
PennyWise_22

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 16-12-01 20:47

Hva med dansk naturfredningsforening, jeg har været til sådanne møder, og
set et på stykker jeg godt ville lave haletudser sammen med.