Sennep ?
Fra : Bill

Dato : 03-12-00 12:37

Hej NG.
Jeg mangler noget GODT Sennep, og det skal være stærkt RIGTIG stærkt.
Er der nogen der ved hvad en sådan Sennep kunne hedde, og hvor den kan
købes.
Jeg har prøvet mange, men ikke rigtig fundet een der både er meget stærk og
god !

Med venlig hilsen

Bill

Fra : Gerner Mortensen

Dato : 03-12-00 17:07

On Sun, 3 Dec 2000 12:37:10 +0100, "Bill" <Henning-legaard@wanadoo.dk> wrote:

> [...]
>købes.
>Jeg har prøvet mange, men ikke rigtig fundet een der både er meget stærk og

Har du prøvet at komme chillipeper i ?

--
30392174@pager.icq.com

Fra : Tove Hoffmann

Dato : 03-12-00 17:31

"Bill" <Henning-legaard@wanadoo.dk> wrote in message
> Hej NG.
> Jeg mangler noget GODT Sennep, og det skal være stærkt RIGTIG stærkt.
> Er der nogen der ved hvad en sådan Sennep kunne hedde, og hvor den kan
> købes.

Ja, har du mulighed for at købe ind i Tyskland, findes der en sennep, der
hedder Löwensenf. Prøv den!

mvh
Tove

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-12-00 17:48

"> Ja, har du mulighed for at købe ind i Tyskland, findes der en sennep, der
> hedder Löwensenf. Prøv den!

Kan jeg kun tilslutte mig, den bør omgås med forsigtighed af sarte sjæle !

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ms. Krabappel

Dato : 04-12-00 11:23

Andreas M. Hansen <andreas@nospam.dk> wrote in message

> "> Ja, har du mulighed for at købe ind i Tyskland, findes der en sennep,
der

> Kan jeg kun tilslutte mig, den bør omgås med forsigtighed af sarte sjæle !

Jeg elsker den også, men i mangel på den har jeg købt i Irma en helt
almindelige "Maille - Dijon" (www.maille.com) og den er bare
ggghh-sprff-host-host! En anden
fransk ved navnet "Temeraire" skal man heller ikke tage fejl af.... "sig
navnet".

Sandra