Philips tv-chip og geforce3
Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-12-01 11:42

Nogen der kender et program, der som tvtool gør det mindre omstændigt at
skulle overføre sit billede til TV'et?

Tv chipen på mit geforce3 hedder: SAA7108E

På forhånd tak
Thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-12-01 12:28

Vent til tvtool kommer med understøttelse af din chip (næste version).

- Martin

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-12-01 14:26

> Vent til tvtool kommer med understøttelse af din chip (næste version).

Hvornår tror du den kommer?

Thomas (der begynder at kunne forstå at der salg i DVD'er til at have
stående under fjerneren!!!!).

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-12-01 23:09

> Hvornår tror du den kommer?

Tjahh. Jeg ved at spørgsmålet er blevet stillet en million gange på tvtools
forum... Hans svar er "snart".

> Thomas (der begynder at kunne forstå at der salg i DVD'er til at have
> stående under fjerneren!!!!).

Martin ( Der osse har en DVD under fjerneren )