Æbleskiver ?
Fra : Helle :\)

Dato : 29-11-00 21:11

Hej gruppe.

Er der nogen, som har en opskrift på fedtfattige æbleskiver, som er afprøvet
med held ?
Jeg har forsøgt mig på diverse opskriftsamlinger, men jeg fandt ikke noget
interessant.

mvh
Helle :)

Fra : Stine stroyer

Dato : 02-12-00 10:18

dem du ka købe som et færdig produkt er der ofte ikke så meget fedt i,
underligt nok.
Stine

Fra : N/A

Dato : 03-12-00 09:19

Fra : Stine stroyer

Dato : 03-12-00 09:19

Det syndes jeg at ha oplevet... det samme med pande kager.
Sltdå nu gå jeg ud far hvis man selv laver en grund opskrift, og så tænker
på hvor meget fedt man bruger der.
Stinie

Fra : Helle :\)

Dato : 03-12-00 21:55

"Stine stroyer" <stine@stroyer.dk> wrote in message
> Det syndes jeg at ha oplevet... det samme med pande kager.
> Sltdå nu gå jeg ud far hvis man selv laver en grund opskrift, og så
> [...]
Ok, nu bliver jeg lidt i tvivl om hvad du mener. Mener du færdige (frosne)
æbleskiver som blot skal varmes i ovnen eller et pulver som bare skal
tilsættes mælk/vand el. lign ?
Ud fra dit første svar antog jeg det første.
Generelt så synes jeg at pulverprodukterne er ret kedelige i smag, derfor
har jeg ikke overvejet den løsning.

Helle :)

Fra : N/A

Dato : 04-12-00 07:05

Fra : Stine stroyer

Dato : 04-12-00 07:05

Jeg mener dem man køber i pulver form...

Fra : Neta & Peter

Dato : 04-12-00 09:02

Hvis du vil have noget *virkelig* fedtfattigt ville jeg foreslå at prøve at
lave Susan Powters opskrift på amerikanske pandekager i en æbleskivepande.
Jeg har den ikke ved hånden, men den er i bogen "værsgo", som du kan få på
biblioteket.

Susan Powter er en hæslig kvinde, og en endnu værre forfatter, men en del af
hendes opskrifter er sådan set ok, hvis det skal være.

MVH

Peter

Helle :) <helleh_@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sndV5.835$V3.79347@news000.worldonline.dk...