Song ID ud fra 'alternativ' lyrik!
Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-12-01 01:49

Tror det går nogenlunde sådan her:

'I wanna love you, but you don't love me,
I wanna leave but you don't need me too
I wanna tell you tonight, but it wouldn't be right
If i....didn't tell you this to night'....

Alt andet end korrekt oversat...har hørt den få gange, og min kæreste
snakker om den konstant...nogen der har et skud....?????

mvh

Lars
http://www.mp3.com/mindfly

Fra : Peter G.

Dato : 16-12-01 02:11

In article <3c1bef85$0$52968$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Lars
Knudsen <plumfeber@c.dk> wrote...
> [...]
>
> Alt andet end korrekt oversat...har hørt den få gange, og min kæreste
> snakker om den konstant...nogen der har et skud....?????

Brug Google. Den er ikke så svær at finde

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : zcully

Dato : 16-12-01 21:43

Jeg syntes det lyder lidt som Alice Coopers gamle hit Poison!!!

Fra : Peter G.

Dato : 16-12-01 22:18

In article <3c1d0791$0$321$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, zcully
<zcully@hotmail.com> wrote...
> Jeg syntes det lyder lidt som Alice Coopers gamle hit Poison!!!

*G* Det er det bestemt ikke. Kender ikke denne sang personligt, men kunne
udfra (den lidt fejlciterede viser det sig) tekst finde den på Google
uden de store problemer. Så at der var masser af referencer til den og
antog så at Lars måske bare var lidt doven. Hvis han gerne vil finde ud
af hvilken det er, er det ikke svært.

NP: Hawksley Workman - Striptease

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-12-01 20:33

Peter G. <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.16872dd8c9ca8f58989b07@news.inet.tele.dk...
> [...]
> uden de store problemer. Så at der var masser af referencer til den og
> antog så at Lars måske bare var lidt doven. Hvis han gerne vil finde ud

Næh nej, ikke doven...har kigget charts, absolute cd'ere og musik nyheder
igennem....vidste godt teksten var fejlciteret, har kun hørt den et par
gange, men en god samaritaner herinde fra viste mig lyset...

God jul til alle...

/Lars

http://www.mp3.com/mindfly

Fra : Peter G.

Dato : 23-12-01 00:18

In article <3c24dfe1$0$94859$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Lars
> [...]

> igennem....vidste godt teksten var fejlciteret, har kun hørt den et par
> gange, men en god samaritaner herinde fra viste mig lyset...

Så er det nok bare mig, som er for kritisk med hvornår jeg vil
hjælpe folk. :)

Men ellers vil jeg da anbefale at man prøver at søge på karakteristiske
brudstykker af teksten i diverse søgemaskiner før man spørger. I dette
tilfælde ville en søgning på Google med

"didn't tell you this tonight"

have givet svaret.

> God jul til alle...

Tak. I lige måde.

NP: Hawksley Workman - Bullets

Fra : Studiet/Radio Limfjo~

Dato : 17-12-01 07:19

> [...]
>
> Alt andet end korrekt oversat...har hørt den få gange, og min kæreste
> snakker om den konstant...nogen der har et skud....?????

Jeg er faktisk 100% sikker på, at det må være: "Samantha Mumba" med "Gotta
Tell You". Den er fra i år ell. sidste år.

mvh Claus

Fra : zcully

Dato : 17-12-01 16:47

Ja, det er sgu da den for dælen *SS*