"Ny" krikke i stalden.
Fra : Steen Gruby

Dato : 16-12-01 00:08

Hej NG.

Så er det jul igen, og ingen jul uden gaver.
Jeg har i dag fået en ny logerende i mit værksted.
Det er en NSU Super FOX 125 cc firetakter, 9 HK og årgang 1958.
Den ligner min NSU Special MAX til forveksling, men er blot mindre
alle steder.
Jeg mangler nogle stumper til motoren, men det skulle være til at
skaffe om ikke andet så fra germanistan.
Cyklen er ret sjælden, så der er nok ikke meget at få her i DK
Papirene er forsvundet, så jeg skal på en ordenlig tur for at få den
på plader igen - men det er jo bare en udfordring mere.
Så nu har jeg både en MAX og en mini MAX )

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jens U

Dato : 16-12-01 03:24

Steen Gruby skrev ...
> [...]
>Det er en NSU Super FOX 125 cc firetakter, 9 HK og årgang 1958.
>Den ligner min NSU Special MAX til forveksling, men er blot mindre

Tillykke med gaven.
Så skal der vel her til sommer laves en tilbygning på værkstedet.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 17-12-01 17:35

Tillykke med cyklen.

Hvis du mangler info eller dele så skriver du bare, men det ved du vel ;)

Jeg har jo desværre ikke min NSU mere, men derfor kan jeg jo kende flere NSU
dele-ejere :)
skal til Bonrholm i julen, så hvis jeg skal kigge efter noget specielt må du
lige skrive engang

MVH
Daniel
K-750 1965, som bare står stille, men da jeg får en del penge til jul, kan
jeg nok komme kørene på den til sæson start 2002

Fra : Steen Gruby

Dato : 17-12-01 23:38

On Mon, 17 Dec 2001 17:35:18 +0100, "Daniel Nielsen"
<danieln@ostenfeld.dk> wrote:

Hej Daniel.

>Tillykke med cyklen.

Tak - Jeg kan dårligt få armene ned

>Hvis du mangler info eller dele så skriver du bare, men det ved du vel ;)

Jeg mangler boltene og laskerne til knastakslen.
Topdækslet.
Lejebukken over takthjulene og venstre sidedæksel.
Men det hænger nok ikke på træerne til en Super FOX.
Den er i sig selv ret sjælden.
Så det er nok den dyre vej til NSU-Motzke.

>Jeg har jo desværre ikke min NSU mere, men derfor kan jeg jo kende flere NSU
>dele-ejere :)

Hvor ku' du nænne det?

>skal til Bonrholm i julen, så hvis jeg skal kigge efter noget specielt må du
>lige skrive engang

Herved gjort.
Og god juleferie.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 18-12-01 12:58

NSU

> Hvor ku' du nænne det?

Jeg ved det ikke...fik en 1/2 russisk kæreste...så måtte jeg jo have en
russisk MC, og da midlerne var små.....nu har jeg 750 ccm, og sidevogn...

Daniel
--skal nok kigge på Bornholm efter 4 aktsdele til den lille NSU

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-01-02 00:11

Steen Gruby wrote:

> Jeg har i dag fået en ny logerende i mit værksted.

Billeder er nu i dk.binaer.motor
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk