batch søg og erstat med bbedit ?
Fra : Jakob H K

Dato : 16-12-01 00:14

Er det muligt ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-12-01 00:26

In article <1f4hf9j.q1gyrd1tylhyyN%ingen@mail.dk>,
ingen@mail.dk (Jakob H K) wrote:

> Er det muligt ?

Ja.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : macsteen

Dato : 16-12-01 00:27

in article 1f4hf9j.q1gyrd1tylhyyN%ingen@mail.dk, Jakob H K at ingen@mail.dk
wrote on 16.12.2001 00:13:

> Er det muligt ?
>

> Hygge
>

> Jakob H K

Hvis du mener at søge/erstatte i flere filer på en gang? Ja.
Hvis du mener at lave flere på hinanden følgende? Det tror jeg ikke.

Fra : J. C. Voss

Dato : 16-12-01 00:28

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> Er det muligt ?

Yep!

o æble+f
o sæt kryds i Multi-File Search (eller tast æble+m)
o slæb mappen indeholdende filerne ind i den nederste ramme
o udfyld søgefelterne
o tryk 'replace all'
o tag stilling til om du skal godkende alle ændringer, om filerne skal
forblive åbne, om du vil se en liste med resultaterne af
søg+erstatningen + noget mere tror jeg
o saml din kæbe op
o kram din mac
o tør øjnene
o skriv takkebrev til BareBones.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://verture.subnet.dk/blog/> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : Jakob H K

Dato : 18-12-01 15:41

> [...]
> o tag stilling til om du skal godkende alle ændringer, om filerne skal
> forblive åbne, om du vil se en liste med resultaterne af

Tak for svaret

Hygge

Jakob H K