Navne og numre følger ikke med TDM SIM kor~
Fra : Anders Stæhr

Dato : 15-12-01 22:54

Jeg har fået til opgave at flytte et Teledanmark SIM kort fra en Motorola
cd920 til en cd930. Deværre mangler alle navne og telefonnumre efter
flytningen. Kender ikke noget til disse mobiler, men kan det tænkes at alle
navne/numre er gemt lokalt i cd920-en og på en måde "flyttes" over i SIM
kortet, eller hur? Hvis ja, hvordan? Har tested med et TDM SIM kort fra en
Erissons in cd930-eren og det virkede helt fint. Altså må problemet ligge i
cd920/SIM kortet.

Mvh
Anders

Fra : Mickey

Dato : 15-12-01 23:40

"Anders Stæhr" <astaehr@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Erissons in cd930-eren og det virkede helt fint. Altså må problemet ligge

du burde kunne finde en menupunkt under telefonbogsindstillinger eller lign.
hvor du kan vælge om navne/numre skal gemmes på telefonen eller på
simkortet.
Begge indstillinger har sine fordele, simkortet : du kan flytte telefon uden
at tænke på om telefonbogen er med, telefonen : du kan skifte simkort
(nummer, operatør) uden at telefonbogen forsvinder...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
TDC har klippet min DNS (og min email)...