fuglebogen
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 15-12-01 22:55

Er der nogen her i gruppen der kan fortælle mig noget så banalt som :

- findes fuglebogen
Fugle i felten
af Mullarney, Svensson, Zetterstrøm
på engelsk og hvad er da titlen ???
- evt andre europæiske sprog ??

Mange hilsner
Ingrid Sørensen
ingrid@privat.dk

Fra : AS

Dato : 16-12-01 15:26

Hej Ingrid

Ja titlen på Engelsk er : Collins birdguide

Og på Svensk : Fågelguiden

Mvh
Anders Søgaard
a.s@vip.cybercity.dk

<3c1bc6d7$0$94381$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Jens Boesen

Dato : 16-12-01 18:47

Hans Mikkelsen wrote:

> Er der nogen her i gruppen der kan fortælle mig noget så banalt som :

> [...]

Jeg var i Eilat i Israel i påsken - før helvede brød løs dernede.
Samtlige fuglekiggere, og der var mange fra en masse forskellige lande,
gik rundt med den i lommen uanset hvilket land de var fra.
Mange hilsner
Jens Boesen

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 20-12-01 10:26

Tak for svarene allesammen ,
det er jo forståeligt og interessant at den er så anvendt
- tegningerne bl a er nok noget af det bedste der er fortiden !!

mange hilsner
God Jul
og
Godt Nytår