Detonator 23.11
Fra : Freeloader

Dato : 15-12-01 18:17

Er jeg den eneste der oplever at disse drivere sløver systemet i XP?

--
Med venlig hilsen/Regards

Freeloader
Remove SPAM when replying

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-12-01 19:16

On Sat, 15 Dec 2001 18:17:19 +0100, "Freeloader"
<freeloader2k@SPAMhotmail.com> wrote:

>Er jeg den eneste der oplever at disse drivere sløver systemet i XP?

Det tror jeg. Mit er blevet en anelse hurtigere i spil.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Emil Rune

Dato : 16-12-01 00:56

"Freeloader" <freeloader2k@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der oplever at disse drivere sløver systemet i XP?
>
> --
> Med venlig hilsen/Regards
>
> Freeloader
> Remove SPAM when replying

Jeg kan heller ikke anbefale dem. Jeg får underlige fejlmeddelser i Quake
III og RtCW. Og det er minimalt hvad du får ud af at opgradere til dem.
Bedste "officelle" driver er stadig 21.81, IMO.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-12-01 01:28

On Sun, 16 Dec 2001 00:55:41 +0100, "Emil Rune" <erune@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>III og RtCW. Og det er minimalt hvad du får ud af at opgradere til dem.
>Bedste "officelle" driver er stadig 21.81, IMO.

Mange har eller oplevet betydelige forbedringer med 23.11.
Incl. undertegnede

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Nicolai

Dato : 16-12-01 03:24

> Mange har eller oplevet betydelige forbedringer med 23.11.
> Incl. undertegnede

Det var desværre ikke det jeg oplevede. Det lyder sjovt, men lige efter jeg
havde installeret det, fik den min harddisk til at sige "klik" på mærkelige
tidspunkter og maskinen til at gå ned, specielt ved spil. Så jeg fjernede
den igen, og holdte mig til 21.83 tror jeg den hedder, og har ikke haft det
problem siden.

> Morten Bowman Hansen
> bowman@stofanet.dk

Nicolai

Fra : Freeloader

Dato : 16-12-01 15:20

Min går lige pludselig i stå, og giver mig blå skærm.