Reklamationsret i 2 år.
Fra : BB

Dato : 15-12-01 17:02

Jeg skal købe et kamera og butikken tilbyder 2 års reklamationsret. Hvad
skal jeg sikre mig der skal stå på kvitteringen?

VH
BB.

Fra : Mickey

Dato : 15-12-01 17:40

"BB" <BB@tdconspamadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal købe et kamera og butikken tilbyder 2 års reklamationsret. Hvad
> skal jeg sikre mig der skal stå på kvitteringen?

at der står du har de 2 års reklamationsret burde være nok

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
TDC har klippet min DNS (og min email)...

Fra : BB

Dato : 15-12-01 18:59

> at der står du har de 2 års reklamationsret burde være nok
>

> --
> |-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
> TDC har klippet min DNS (og min email)...

Tak.

VH
BB.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-12-01 18:11

BB skrev:

>Jeg skal købe et kamera og butikken tilbyder 2 års reklamationsret. Hvad
>skal jeg sikre mig der skal stå på kvitteringen?

"2 års reklamationsret" vil være tilkstrækkeligt selv om det ikke
er et juridisk begreb.

--
Bertel