PMMail på multi OS maskiner
Fra : Ivar Madsen

Dato : 15-12-01 11:14

Nogen der har en maskine med OS/2 og win, og så PMMail på begge
systemmer, med mailene liggende på en disk med R/W fra begge OS'er?
Hvis ikke, nogen der kan se hvorfor det ikke skulle virke? (f.eks. ved
at de to udgaver af PMMail ikke kan klare det,,,)

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,
www.milli.dk med info om news.milli.dk opdateret 16/9,,,

Fra : steen bondo

Dato : 15-12-01 16:52

Ivar Madsen wrote in a message to All:

IM> Nogen der har en maskine med OS/2 og win, og så PMMail på begge

Ikke med PMMail, men jeg har k¢rt på den måde både med NS og Pegasus.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Knud Berggreen

Dato : 15-12-01 20:56

In <3249993073@p999.f51.n234.z2.fidonet.org>, on 12/15/2001
at 05:51 PM, sbo@hehe.com (steen bondo) said:

>Ikke med PMMail, men jeg har k¢rt på den måde både med NS og Pegasus. --
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Jeg kører med MR/2 på den måde....

Hilsen/Regards
Knud

Member of Team OS/2 Denmark

--
Scandinavian OS/2 Shareware Registration: http://www.berggreen.dk/
Team OS/2 Danmark: Links, tips, tilmelding på http://www.teamos2.dk/

Fra : Bent Nielsen

Dato : 15-12-01 19:52

Ivar Madsen skrev:

> [...]
> Hvis ikke, nogen der kan se hvorfor det ikke skulle virke? (f.eks. ved
> at de to udgaver af PMMail ikke kan klare det,,,)
Den freeware af polarbar fra www.polarbar.org gør det her i huset.
Det har jeg brugt i et par år nu.
Der udover bruger jeg også NS med profil på et share drev, så alle OS2
maskiner kan bruge brugerens profil fra hvilken som helst PC som brugere
er ved.(Dog kan en profil kun være åben på en PC af gangen)
Polarbar kan køre på flere PC af gangen og share samme date filer uden
at det har givet problemmer her i huset.

BN