Hvem er dette?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-12-01 01:40

http://www.buttface.dk/buttface.nsf/6da8905b3bcde9eec1256b0d005561c2/e044477f399bf9e341256b22007c337a?OpenDocument

har jeg lagt 3 små stykker MP3 af henholdsvis starten, midten og
slutningen af et nummer jeg bare ikke kan finde ud af hvem det er der
har lavet.
Det er et nummer der starter med stille klavermusik og en kvindelig
sangstemmer der, så vidt jeg kan høre, synger japansk/kinesisk/noget i
den stil. Ca. halvvejs inde i nummeret kommer der
nogle mere solide trommer og guitar på og en mandlig stemme og til sidst
er det kun kvindestemmen igen, der synger rimelig stille men stadig med
trommer og noget klokkespilsagtig klirren.

Da jeg er lettere paranoid overfor ophavsret og den slags er det kun de
3 brudstykker jeg lægger ud og jeg sender IKKE hele filen til nogen.
Ganske vidst kan man sige ophavsretten er brudt men hvordan hulen skal
jeg ellers finde ud af hvem det er så det kan skaffes på plastikskiv?

Er der nogle der kan høre hvad det er?

/Robert

Fra : Peter G.

Dato : 15-12-01 04:00

In article <3C1A9BC2.FAB58A92@adr.dk>, Robert Eriksen <roe@adr.dk>
wrote...
> [...]
> er det kun kvindestemmen igen, der synger rimelig stille men stadig med
> trommer og noget klokkespilsagtig klirren.

Det var en spændende udfording. Det er det norske band Theatre Of Tragedy
med nummeret Venus fra deres plade "Aegis" (udgivet i 1998).

Hendes intonation lød norsk/skandinavisk, vi vidste at nummeret var
nummer 7 på pladen, og at titlen/bandet indeholdt ordet "Venus". Efter
lidt søgen med diverse søgemaskiner er jeg nu sikker på at det er det
nummer.

Teksten:

Circa mea pectora multa sunt suspiria
De tua pulchritudine, que me ledunt misere.

Venus! - I trow'd thou wast my friend -
Professed to Heaven thou wouldst send;
As a disciple of a villain
Didst thou act the tragedienne.

Iam amore virginali totus ardeo.
Amor volat undique, captus est libidine.

[...]

Tui lucent oculi sicut solis radij,
Sicut splendor fulguris, qui lucem donat tenebris.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Troels

Dato : 15-12-01 12:08

> Det var en spændende udfording. Det er det norske band Theatre Of Tragedy
> med nummeret Venus fra deres plade "Aegis" (udgivet i 1998).

Jeg vil godt give peter en hånd *klap klap klap*. Det var sgu ret
imponerende sådan lige at fidne ud af det....

/Troels

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-12-01 18:29

"Peter G." wrote:

> Det var en spændende udfording. Det er det norske band Theatre Of Tragedy
> med nummeret Venus fra deres plade "Aegis" (udgivet i 1998).

RESPEKT!!!!
Der er vist en lille dreng der skal forbi sin pladepusher næste lønningsdag.

> [...]
>
> Teksten:
>
> Circa mea pectora multa sunt suspiria
> De tua pulchritudine, que me ledunt misere.

Ja ok. Men det lyder da asiatisk når man ikke ved hvad hun synger.

Jeg er sikker på Julemanden kommer noget ekstra i din sok i år

Mange gange tak, bukken og skraben

/Robert