2002 extension
Fra : Axel Nielsen

Dato : 14-12-01 22:35

Hej gruppe

Jeg har købt frontpage 2002 men nu er spørgsmålet hvad med
extension skal det være en special 2002 version på Webhotellet?
eller kan den gamle 2000 FP bruges?
Et andet spørgsmål , kan jeg installere den nye 2002 ved siden af den
gamle 2000 FP uden der går kuk idet.

Axel

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-12-01 00:20

"Axel Nielsen" <axelkorup@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Webhotellet?
> eller kan den gamle 2000 FP bruges?
> Et andet spørgsmål , kan jeg installere den nye 2002 ved siden

Du kan godt benytte FP2002 med de gamle extensions, men de
nyeste tiltag i FP2002 kan ikke benyttes uden de nye extensions.

Hvad angår det andet, så gives der mulighed for dette også under
installationen så vidt jeg husker, hvis du lægger de to
versioner i forskellige biblioteker .

Om der går "kuk" i det skal jeg ikke kunne sige - det er jo
Microsoft!

--
ahw

Fra : jopa

Dato : 15-12-01 10:05

"Axel Nielsen" skrev bla..
> Jeg har købt frontpage 2002 men nu er spørgsmålet hvad med
> extension skal det være en special 2002 version på Webhotellet?

Prøv at spørge din udbyder.

--

jopa
www.jp-web.dk