SM-shop
Fra : Y

Dato : 14-12-01 20:57

Jeg har netop læst dette på SM-shops hjemmeside. Jeg håber alle vil hjælpe
dem

Natten til d. 12/12 blev der begået indbrud i SM-SHOP.
Da vi mødte op for at åbne butikken var det et sørgeligt syn der mødte os.
Butikken var ryddet. Alle udstillede varer var væk. Der var vel for 2 -
300.000 kr. Det er et stort personligt tab for os, da vi ikke var
forsikrede. Det kan måske undre, men faktum er at ingen forsikringsselskaber
vil have med vores branche at gøre. Dette betyder at vores udvalg er
særdeles begrænset, og vil være det i et pænt stykke tid fremover. Det var
nemlig 4 års arbejde der røg i løbet af en enkelt nat.
Indtil vi har fået et fuldstændigt overblik over situationen vil vi derfor
ikke være i stand til at tage imod bestillinger over internettet. De kunder
der allerede har bestilt vil heldigvis ikke være berørt. Til de af Jer der
har været glade for at handle hos os; i 'julegave' ønsker vi os al hjælp vi
kan få i form af oplysninger, der kan føre til at vi kan få vores varer
igen.
Hovedsageligt blev der stjålet laktøj af mærkerne Honour og Excite,
korsetter af mærket Voller's samt lingerie af mærket Escora. Yderligere
forsvandt der Hiatt's håndjern og diverse piske samt tawser, foruden en del
lædermanchetter og næsten samtlige halsbånd. Korsetterne samt piske og
manchetter kan ses under de forskellige kategorier her på sitet. Hvis du får
tilbudt eller hører om en 'billig' CB-2000 (se www.CB-2000.com) eller ASWGT
piske, så lad os det endelig vide. Mail os på smshop@email.dk eller slå på
tråden tlf. 33 12 79 12. Der vil gå nogle dage inden vi igen overholder
butikkens åbningstider, så ring inden du aflægger os et besøg.
På forhånd tak, Michael og Britta

Fra : Amie

Dato : 14-12-01 22:49

Hejsa

Hvis der er nogen der vil se indslaget omkring det, så er linket
http://www.tv2lorry.dk/nyheder/vis2215.asp og derefter "14. december 2001"

Amie