Film
#NavnPoint
IceCap 9240
ThomasCSR 2881
From dusk till Dawn 3 - den mest røvsyge ~
Fra : Night Hawk

Dato : 22-01-01 23:07

den første var fed!
den anden skulle brændes!
så prøver de at lave en 3'er, som der skulle forstille at forgå før
1'eren...
træt af at have brugt pengene...

--
lean@12move.dk
icq:97265123

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 23-01-01 00:03

Night Hawk <lean@12move.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:S32b6.5906$fa3.325136@news010.worldonline.dk...
> den første var fed!
> den anden skulle brændes!
> så prøver de at lave en 3'er, som der skulle forstille at forgå før
> [...]
Jeg kan kun være enig, næsten da jeg ikke har set 3'eren, men bare at se
2'eren afholder mig sgu for at se nr. 3. Etteren at totalt for sej.

Michael

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 23-01-01 01:40

Jeg syntes faktisk at 3'eren var ret godt.
Den kan ikke måle sig med 1'eren, men efter 2'eren havde jeg overhovedet
ikke nogel (positive) forventninger til 3'eren, så derfor blev det da lidt
af en positiv overraskelse.