Braveheart (DVD-R2)
Fra : Kristian Bøge

Dato : 22-01-01 19:43

For et stykke tid siden læste jeg her i nyhedsgruppen, at der måske skulle
være klippet i filmen Braveheart?
Hvis jeg ikke husker forkert skulle det vist være der hvor William Wallace`s
nye kone får skåret halsen over - eller næsten, da !

Jeg nået aldrig at finde ud af om det er rigtig. Er der nogle der kan
af/bekræft dette, nu da den er udkommet på kode 2 ??

Mvh Kristian Bøge

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 23-01-01 00:05

Kristian Bøge <nihil@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:se%a6.5786$fa3.304646@news010.worldonline.dk...

> [...]
>

> Jeg nået aldrig at finde ud af om det er rigtig. Er der nogle der kan
> af/bekræft dette, nu da den er udkommet på kode 2 ??

Jeg tjeckede det lige på min R2 og der får hun da godt nok skåret halsen
over.

Mvh.
Michael Ring

Fra : Thïngmand

Dato : 23-01-01 09:57

> Jeg tjeckede det lige på min R2 og der får hun da godt nok skåret halsen
> over.

Ja, men jeg mener da at man ser kniven skære i biografversionen... (på
DVD'en ser man det fra en vinkel saå man ikke kan se bladet)

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 23-01-01 15:24

Thïngmand <michael@thingmand.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:yHbb6.12754$l57.332954@news000.worldonline.dk...

> Ja, men jeg mener da at man ser kniven skære i biografversionen... (på
> DVD'en ser man det fra en vinkel saå man ikke kan se bladet)
>
> Ja der er rigtigt at man ser drabet fra en anden vinkel på DVD'en (R2),
men nu vil jeg så lige tjecke min VHS version om det også ses fra denne
vinkel eller man ser forfra.

Michael