Banner
Fra : Aj

Dato : 14-12-01 20:12

Hejza!!!

Er der ikke er som kan hjælpe .....

Jeg vil gærne i gang med at have lavet en
banner til min hjemmeside hvor der er bilde og tekst
er sat sammen , findes der sådan et program og kan
det hendes på nette

Aj

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-12-01 00:43

Ethvert Grafik program kan hjælpe dig med det.

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 17-12-01 16:00

Aj wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Jeg vil gærne i gang med at have lavet en
> banner til min hjemmeside hvor der er bilde og tekst
> er sat sammen , findes der sådan et program og kan
> det hendes på nette

Ja, Paint Shop Pro kan hentes på nettet. Det kan du læse meget
mere om i denne artikel, som også beskriver hvordan du laver dit
banner animeret.

http://www.html.dk/artikler/00015/

Bedste hilsener
Jonas