Skærme
Fijala 3554
LG Flatron 775FT der SKABER sig!!
Fra : Peter

Dato : 14-12-01 18:12

Jeg er (var) den lykkelige ejer af subj., men nu har den fået en skavank!!
Billedet er fuldstændig forvredet, og siderne af billedet bliver skåret af.
Indstillingerne i menuen hjælper stort set ikke (man kan flytte billedet
op/ned og højre/venstre - men IKKE størrelse, trapez, "tønde", m.m.)...

Hjælp?? Skal jeg virkelig til at sende den ind (igen)??

Mvh.
Peter Løkke

Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 28-12-01 20:59

kender en der "stadig" har sådan en skærm ( købt hos Zitech ) som gav ham
grå hår, han byttede den 3 eller 4 gange og først nu køre den godt, så BYT
den inden det er for sent

johnny

-The Face Means Nothing But I'll Never Forget The Tits-