Star Wars Ep I dvd
Fra : M. Bredsdorff

Dato : 14-12-01 16:54

Er der andre and mig, der har købt den og ikke kan få den til at fungere
på deres Mac? Det er jo en DVD-ROM, og der står bag på, at *nogle* af
funktionerne ikke vil kunne fungere på en Mac, men man skulle da
formode, at filmen i det mindste kunne afspilles.
Når jeg prøver at afspille den, viser den mig først advarsler for UK og
Irland dernæst for Australien, og dem for Australien bliver den så ved
med at vise, indtil man skubber disken ud.
Og ja, det er den rigtige region. Ellers ville jeg jo heller ikke kunen
se advarslerne...
Er det et problem med mit DVD software, eller er DVD'en bare defekt? Jeg
kan godt afspille andre DVDer, så det vil være rart at høre, om der er
andre her, som har haft fingre i den hér film...

Marius.

--
Paranoia is a state of heightened awareness.
Most people are persecuted beyond their wildest delusions.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 15-12-01 16:03

M. Bredsdorff <bredsdorff@e-kobenhavn.dk> wrote:

> [...]
> kan godt afspille andre DVDer, så det vil være rart at høre, om der er
> andre her, som har haft fingre i den hér film...

På min Cube med OS X 10.1.1 og DVD-Player 3.0.1 virker det helt uden
problemer, så du har måske fået en dårlig disk? Er der nogen fedtfingre
eller ridser?

Hvilken maskine har du og med hvilket OS + DVD-software. Med de
oplysninger kan det være, at der er nogen her i gruppen, som kan hjælpe
dig.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Steen Villumsen

Dato : 16-12-01 14:52

> [...]

> kan godt afspille andre DVDer, så det vil være rart at høre, om der er
> andre her, som har haft fingre i den hér film...

På min TiBook/400 fungerer disken også fint.
Her er lidt at prøve: Når du ser den første advarselsskærm (f.eks. for
UK) så tryk på "Menu" eller "Next Chapter" og se om du ikke kan tvinge
den til at komme til hovedmenuen.

Venligst,
Steen