Investeringsforeninger.
Fra : Bräuner

Dato : 14-12-01 15:15

Hej Nyhedsgruppe.
Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan se sammenligninger med
forskellige investeringsforeningers afkast ?
Det undre mig, at afkastet på de foreninger jeg har gransket ligger i
niveauet 4-5 % afkast.
Det må da kunne gøres bedre, uden den helt store risiko.
MVH
Bräuner

Fra : Jacob

Dato : 15-12-01 00:25

> [...]
> niveauet 4-5 % afkast.
> Det må da kunne gøres bedre, uden den helt store risiko.

http://www.spekulant.dk/ er der en oversigt over gode links i forbindelse
med investeringsforeninger. Personlig synes jeg at den helt nye
http://www.morningstar.dk/ er ret god, men tjek de forskellige links i
spekulant.dk og find din egen favorit.

--
Jacob