Fangeborgen 2 nej nej nej. Helt til grin
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 20-01-01 12:28

Ha. Mig og en kammerat lånte Fangeborgen 2, af ren nysgerrihed igår, nu
havde vi jo set 1'eren Mage til lort skal man lede længe efter. Den er
simpelthen fyldt med fejl og dårlige replikker. Igennem hele filmen, var vi
ved at dø af grin over Christoffer Lambert. Han snakker med sin hæse
viskestemme gennem hele filmen, for at virke mystisk og sej, det er
hylemorsomt. Især scenen (Spoiler, but who cares hvor han holder vejret
et minuts tid ude i rummet. Noget af det bedste ved dvd'en, det er "bag
kameraet" hvor de prøver på at få det hele til at lyde stort og flot. De
fortæller om "Amazing Special Effects" og så ser man en luge sprænge ved
hjælp af et lille kanonslag, og en scene med en kvinde i rummet, hvor hun
svæver, i hak, enhver Amiga ejer kunne gøre det bedre. Alt for morsom. Jeg
kunne fortælle meget mere, men bare se den istedet

Mvh Martin sjøstrand.

Fra : nikolaj borg

Dato : 20-01-01 13:06

Den Sat, 20 Jan 2001 12:27:35 +0100, skrev "Martin Sjøstrand"
<sjoestrand@post.tele.dk>:

>Ha. Mig og en kammerat lånte Fangeborgen 2, af ren nysgerrihed igår, nu
>havde vi jo set 1'eren Mage til lort skal man lede længe efter. Den er
>simpelthen fyldt med fejl og dårlige replikker.

Ja, den er faktisk ganske underholdende. Der går helt sport i, hvem
der kan finde flest huller i plottet. En ting jeg ikke forstår er,
hvorfor pokker de bruger fanger til så vigtigt arbejde. Når stationen
kan lave så meget energi og er så værdifuld, hvorfor så ikke bruge
lidt penge på rigtige ansatte?

/Nikolaj

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 21-01-01 13:45

> Ja, den er faktisk ganske underholdende. Der går helt sport i, hvem
> der kan finde flest huller i plottet

Har du så set den emd, når de skal afsted til sidst, hvor manden med
rumskibet, er helt nede med at flyve med undvegne fanger, han siger et eller
andet mens kameraet kigger ud af forruden. Man kan desværre bare se hans
spejlbillede TYDELIGT, og der kan det ses at han ikke siger en hat

Mvh Martin Sjøstrand.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-01-01 18:39

> Alt for morsom. Jeg
> kunne fortælle meget mere, men bare se den istedet

Gad vide hvornår Christoph Lambert kravler op af det low-budget/
b-films/direktepåvideo hul han er faldet i.

--
Mark