Lord of the Rings Teaser Trailer
Fra : Merlin P. Mann

Dato : 20-01-01 11:38

Efter at have checket frimærke-udgaven af teaser traileren til Lord of the
Rings filmen, er frustrationerne over Streaming media ved at nå nye
højder... Jeg HAR prøvet at se den 'store' udgave, men det hakker voldsomt
og ligner mest en bombet LEGO(tm) by.

Mit spørgsmål til gruppen er nu, om der ikke skulle være nogen, der har et
link til en MPEG eller Quicktime udgave af teaser traileren? Jeg vil gerne
kunne downloade den og se den i en størrelse, så jeg kan se forskel på
hobitter og balrogs.

- - - Bortset fra det, så ser det ud til at være en rigtig lækkerbidsken
teaser. Er der nogen, der har set den i biografen endnu? Følger den
Castaway? Fortæl fortæl!

MVH Merlin

"Der er længe, længe til..."

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 20-01-01 12:57

"Merlin P. Mann" <merlin.mann@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> - - - Bortset fra det, så ser det ud til at være en rigtig lækkerbidsken
> teaser. Er der nogen, der har set den i biografen endnu? Følger den
> Castaway? Fortæl fortæl!

De viser den i Scala, kan ikke huske efter hvilke film.

Imperial viser den ikke endnu. Der var det Hannibal, Family man, Prof of
life, vertical limit.

--

Nicholas Bryde
ICQ 56723497

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 22-01-01 15:38

"Nicholas F. Bryde" <nbryde@image.dk> writes:

> De viser den i Scala, kan ikke huske efter hvilke film.

Unbreakable, og to andre. De reklamerer med hvilke film traileren
bliver vist før i billetsalget.

PS: Hvorfor hedder det en trailer når de bliver vist før filmen?

Fra : Claus Nielsen

Dato : 22-01-01 20:38

>PS: Hvorfor hedder det en trailer når de bliver vist før filmen?

Fordi de som regel kommer lige efter reklamerne...

Mvh, Claus Nielsen
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 20-01-01 14:40

Fandt den på min yndlings Trailer side (skal besøges 1 gang dagligt
hehe)
http://www.jurassicpunk.com/movies/lordoftherings.shtml

-Jonas

Fra : Merlin P. Mann

Dato : 20-01-01 17:11

"Jonas Mellquist" <Frenjon@NOSPAMworldonline.dk> wrote in message
> Fandt den på min yndlings Trailer side (skal besøges 1 gang dagligt
> hehe)
> http://www.jurassicpunk.com/movies/lordoftherings.shtml
>
> -Jonas

Hej Jonas,

Jeg tror dit link fører til det 'gamle' Exclusive Internet Preview - jeg
søgte den just udsendte Teaser Trailer, som også vises i biograferne.

Men nu har jeg fundet et link til en Quicktime, der virker:
http://www.chadsdomain.com/quicktime/lordoftherings.mov

Stadig ikke imponerende kvalitet, men man kan i det mindste læse bogstaverne
nu.

MVH Merlin

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 20-01-01 18:59

> Jeg tror dit link fører til det 'gamle' Exclusive Internet Preview -
jeg
> søgte den just udsendte Teaser Trailer, som også vises i biograferne.

Åhh sorry - det var jeg ikke klar over...
Jeg ved intet om denne film og har ikke set nogle trailers eller noget
for den..

-Jonas

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-01-01 22:05

> - - - Bortset fra det, så ser det ud til at være en rigtig lækkerbidsken
> teaser. Er der nogen, der har set den i biografen endnu? Følger den
> Castaway? Fortæl fortæl!

Jeg så den i dag i Cinemaxx Fisketorvet sal 1 (gigantlærred) i dag, før Cast
Away (gab). En fornøjelse. Naturligvis kan man ikke opnå hvad J. R. R.
Tolkien gjorde med sine geniale bøger, men det ser absolut spændende ud.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou