Spiderman Trailer
Fra : Serial # 19781010

Dato : 14-12-01 11:26

Skide være med Episode 2, Ringenes Herre og Matrix 2. Spiderman er den
film jeg ser frem til. Jeg får kuldegysninger hver gang jeg ser
traileren. Den ser godt nok god ud. Uha, uha, jeg glæder mig
Mvh Thomas

Fra : Morten DH

Dato : 14-12-01 12:39

> Skide være med Episode 2, Ringenes Herre og Matrix 2. Spiderman er den
> film jeg ser frem til. Jeg får kuldegysninger hver gang jeg ser
> traileren. Den ser godt nok god ud. Uha, uha, jeg glæder mig

Nu vi er ved emnet - er der nogen som ved hvor man kommer i nærheden af den
oprindelige udgave af traileren, den hvor han fanger en helikopter i sit net
mellem 2 to WTC tårne - den blev jo fjernet omkring den 11. September og jeg
fik desværre slettet den jeg havde på hd'en

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-12-01 13:47

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk>
> [...]
> mellem 2 to WTC tårne - den blev jo fjernet omkring den 11. September og jeg
> fik desværre slettet den jeg havde på hd'en

Bliver den pågældende scene mon også fjernet fra filmen?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 14-12-01 14:18

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
> "Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk>
>
> Bliver den pågældende scene mon også fjernet fra filmen?

Den scene var vidst aldrig en del af filmen. Spiderman var 100% cgi i den
teaser, og den var vidst kun beregnet som netoå en teaser.

Joakim

Fra : Claus Nielsen

Dato : 14-12-01 17:10

> [...]
>mellem 2 to WTC tårne - den blev jo fjernet omkring den 11. September og jeg
>fik desværre slettet den jeg havde på hd'en

Tja, hvis du ikke finder den et andet sted, så kan vi da godt finde ud
af noget... jeg har den nemlig tilfældigvis stadig liggende. E-mail?
FTP? Hvad foretrækker du? Den fylder omkring 22 Mb.

De få klip man ser i slutningen, hvor han svinger rundt mellem
bygningerne i byen - det ser altså for fedt ud. Cool.

Mvh, Claus
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Rhythm

Dato : 14-12-01 18:53

"Claus Nielsen" <cnn@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De få klip man ser i slutningen, hvor han svinger rundt mellem
> bygningerne i byen - det ser altså for fedt ud. Cool.

22Mb ? Det betyder så at du har MOV versionen.
Jeg har den som 7.28Mb Mpeg1 (320X176)

Rhythm

Fra : Claus Nielsen

Dato : 14-12-01 19:16

>22Mb ? Det betyder så at du har MOV versionen.
>Jeg har den som 7.28Mb Mpeg1 (320X176)

Hmm, ja... QuickTime. 480x260. 44kHz 16-bit stereo. Cirka 1m 50s.

Mvh, Claus

Fra : Mogens

Dato : 14-12-01 20:07

On Fri, 14 Dec 2001 17:10:06 +0100, Claus Nielsen <cnn@post6.tele.dk>
wrote:

>Tja, hvis du ikke finder den et andet sted, så kan vi da godt finde ud
>af noget... jeg har den nemlig tilfældigvis stadig liggende. E-mail?
>FTP? Hvad foretrækker du? Den fylder omkring 22 Mb.

Kan du ikke overtales til at poste den i dk.binaer.film ?

Så kan vi andre jo også få glæde af den.

Mvh Mogens

Fra : Claus Nielsen

Dato : 15-12-01 00:33

>Kan du ikke overtales til at poste den i dk.binaer.film ?

Tjo, men jeg kan tilsyneladende ikke få lov!? Bliver hele tiden
bremset af en "exceeds size limit" eller noget med EMP (som vist er en
anti-spam-crap fejl). Dét her er træls. Har godt nok aldrig prøvet at
poste filer før, men sådan her skal det i hvert fald ikke virke. Fik
det ellers til at virke med et lille billede, men ikke med den her
store fil - som er lille i forhold til noget af det der ellers postes
i dk.binaer kan jeg se, så...

Jeg kan lægge den på min FTP-server, (dvs. på min egen maskine), og så
må jeg overlade det til en anden at hente og poste den i dk.binaer.

Jeg vender tilbage i morgen med mere info. :)

Mvh, Claus

Fra : Mogens

Dato : 15-12-01 01:20

On Sat, 15 Dec 2001 00:32:52 +0100, Claus Nielsen <cnn@post6.tele.dk>
wrote:

> [...]
>det ellers til at virke med et lille billede, men ikke med den her
>store fil - som er lille i forhold til noget af det der ellers postes

Hej

Jeg kan se at du bruger Agent ligesom jeg selv gør.
Dit problem er sikkert at Agent er sat op til at splitte
filen op i for store bidder når du poster.
Prøv at kigge i Group>Default Properties>Send Files
Hvad står den til i "Maximum bytes per section ?
Min står til 450000 og virker fint. Det kommer så også
an på hvad din udbyder har sat som grænse på sin
server.

Mvh Mogens

Fra : Claus Nielsen

Dato : 15-12-01 12:18

Traileren kan nu hentes fra:

ftp://shai-hulud.dyndns.dk

Username og password: Spiderman

Jeg har kun en 256/128 forbindelse, så... :)

Og hvis vedkommende der henter den gider poste den i dk.binaer - det
vil helt perfekt.

>Prøv at kigge i Group>Default Properties>Send Files
>Hvad står den til i "Maximum bytes per section ?
>Min står til 450000 og virker fint.

Hmm, jeg forsøgte lige igen-igen... med samme skuffende resultat. Det
er faktisk lidt irriterende. Det skal sgu' da virke. Nå, de må jeg
bare prøve at forske lidt i - hvor svært kan det være!? :|

Mvh, Claus

Fra : Claus Nielsen

Dato : 15-12-01 17:42

>Traileren kan nu hentes fra:

Jeg har pt. lukket min FTP-server. Men jeg kan se at et par stykker
fik hentet den, så mon ikke der er chance for, at en af dem poster den
i dk.binaer...

Mvh, Claus

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-12-01 18:07

On Sat, 15 Dec 2001 17:41:48 +0100, Claus Nielsen <cnn@post6.tele.dk>
wrote:

>Jeg har pt. lukket min FTP-server. Men jeg kan se at et par stykker
>fik hentet den, så mon ikke der er chance for, at en af dem poster den
>i dk.binaer...

Nej, i dk.binaer.film

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 15-12-01 13:15

Har lige loaded den nye trailer i High-Res Quicktime - men af en eller anden
grund gemmer min komp den ikke i Temporary internet files - er der andre med
det problem, og er der evt. en der har den liggende på FTP (jeg ved godt den
lige er kommet men det kunne jo være

--
-=JESPER=-
http://jespersunivers.dk

Fra : Rhythm

Dato : 15-12-01 13:42

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> det problem, og er der evt. en der har den liggende på FTP (jeg ved godt

Er begyndt at smide min Mpeg1 format trailer af den op i dk.binaer.film
Den er kun på 7.2Mb i størrelse dog med opløsning 320X176.

Rhythm

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 15-12-01 18:44

On Sat, 15 Dec 2001 13:42:01 +0100, "Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk>
wrote:

> [...]
>>

>Er begyndt at smide min Mpeg1 format trailer af den op i dk.binaer.film
>Den er kun på 7.2Mb i størrelse dog med opløsning 320X176.

Jeg har lige smidt den originale Quicktime op :)

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-12-01 19:24

On Sat, 15 Dec 2001 18:44:03 +0100, Thomas Dalgaard <leilak@mailme.dk>
wrote:

>Jeg har lige smidt den originale Quicktime op :)

Samme her i dk.binaer.film

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Rhythm

Dato : 15-12-01 19:38

"Morten Bowman Hansen" <bowman@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Samme her i dk.binaer.film
>

> Morten Bowman Hansen
> bowman@stofanet.dk

Ja så er der frit valg på alle hylder

Rhythm

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 15-12-01 23:41

[snip]

glemte lige at nævne at jeg smed den i dk.binaer :) Så nu er den vist
over det hele!! Men den er også god.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 15-12-01 15:28

> [...]
>det problem, og er der evt. en der har den liggende på FTP (jeg ved godt den

Den kan downloades her i forskellige QuickTime formater.

Jurassic Punk / Spider-Man
http://www.jurassicpunk.com/movies/spiderman.shtml

Mvh, Claus

Fra : tp

Dato : 14-12-01 17:57

Jeg fandt den på Kazaa... Den er ret fantastisk.
- tp

www.kazaa.com