Andet multimedie
bentjuul 3670
LView?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 14-12-01 11:02

Jeg har netop downloaded LView - til 21 dages gratis evaluering!

Formåler er, at jeg gerne vil kunne placere nogle grafikobjekter på mine
web-sider.

Men jeg har problemer - nok især fordi jeg absolut intet kendskab har
til grafikhåndtering.

Jeg har nogle fotos (.jpg), som jeg godt kan få vist (via HTML); men
hvis jeg forsøger at redigere dem lidt - fx. ved at placere en
tekstramme i billedfeltet - får jeg først melding om, at resultatet ikke
uden videre kan gemmes (da det indeholder flere 'lag'), og hvis jeg blot
ignorerer dette (og alligevel gemmer 'bedst muligt'), kan jeg ikke
længere få billederne frem på web-siderne! :(

Hvad kan jeg gøre ved det??

--
med venlig hilsen
Hans